Опануй нові знання за 7 днів

Кожен навчальний курс ретельно готується нашими фахівцями, вивчаються тренди, різні тренінги, аналітичні доповіді та звіти. Після чого вся отримана інформація перетворюється в насичену коротку програму.  

Курс «Маркетингова стратегія за 7 днів»

Короткий опис курсу

Маркетингова стратегія — є дуже важливим інструментом в бізнесі. Вона відповідає на питання як бізнес буде залучати нових клієнтів для організації продажів та їх обслуговування. Це про управління впізнаваностю, лояльністю, лідогенерацією та лояльністю. Стратегія чітко описує досягнення цілей в часі та описує які ресурси, інструменти та процеси необхідні для цього. Зазвичай створення маркетингової стратегії займає доволі багато часу — від де-кількох тижнів до місяців, в залежності від складності досягення задач, бізнес-моделі, конкуренції, сегментів ЦА та стану ринку. Наш курс допомагає за короткій термін створити просту модель маркетингової стратегії для будь-якого бізнесу, яку можна вже наступного дня впроваджувати та реалізовувати. Це швидке рішення для опису необхідних ресурсів, дій, процесів та інстурментів. Після навчання можна йти до керівництва та захищати бюджет.

Перелік тем

  1. Підготовка до стратегії. План, структура, ціль, завдання та задачі, терміни реалізації.
  2. Вхідні дані. Аналітика, стаистика, звіти, вивчення доповідей, SWOT аналіз. 
  3. Вивчення ЦА. Категорії та сегменти. Створення CJM.
  4. Вивчення ринку. Конкуренти, стан ринку та фази розвитку. Очікування та гіпотези.
  5. Продукт та послуги. Цінності та які проблеми вирішує. 
  6. Канали комунікації, маркетингові активності, бюджети. Ресурси, процеси та команда. 
  7. Інструменти та їх можливості. Застосування. Аналітика та аналіз.
  8. Комунікація з відділом продажів та комерційним відділом. Воронка маркетингова та воронка відділу продажів. 
  9. Лояльність, амбасадори бренду, PR та повторні продажчі. Акаунт менеджмент, CRM маркетинг. 


Після навчання

Ви будете мати:

  1. Чіткий план створення маркетингової стратегії, чек-лист реалізації.
  2. Перелік необхідних інструментів для аналізу, збору даних та створення звітів.
  3. План швидкого аналізу ЦА та її розподіл на сегменти та кластери.
  4. Способи аналізу конкурентів та ринку.
  5. Опис процесів, необхідних для реалізації маркетингової стратегії. 
  6. Перелік каналів та їх пріорітетність.
  7. Пла реалізації комунікаційної стратегії
  8. Способи взаємодії з відділом продажів та постановка цілей. 
  9. Правила та норми ефективної роботи з усіма відділами в компанії. 
  10. Способи захисту бюджету на маркетинг та впровадження KPI і метрик.